Najisto PPC NEWS

Publikováno 16. března 2017
Najisto PPC NEWS

Tentokrát pro vás máme stručný přehled toho, co se událo a co se děje v online světě. Jaké novinky nás uchvátily a které ne. Buďte s námi v obraze!

1/  Google Data Studio (Reporting pro specialisty i pro klienty.)

Google nám dal malý dárek na MDŽ 🙂 Od 8.3.2017 je Google Data Studio dostupné ve více než 180 zemích. Ano, i na Slovensku a v ČR – z čeho máme obrovskou radost.

Google Data Studio je zdarma a umožňuje vytvářet reporting s přehlednými vizualizacemi dat, které můžete stahovat přímo z rozhraní Adwords nebo z Google Analytics. Co je nejlepší – tyto dashboardy můžete nasdílet svým klientům nebo kolegům, kteří tak můžou mít potřebná data kdykoliv po ruce.  Google Data Studio nabízí několik před-připravených šablon, které si můžete upravit podle vlastní potřeby, nebo vytvořit svůj vlastní dashboard podle potřeb. (V současné době je Google Data Studio v beta verzi.)

2/ Redesign stránek Seznam.cz

Seznam redesignoval stránku s výsledky vyhledávání. Malá změna – reklamy Skliku i přirozené výsledky už nemají náhledy webových stránek, jak to bylo doposud. Sklik zvolil místo toho favicon. Co na to říkáte? Líbí?

3/ Rozšířené ETA inzeráty na SKLIKU

Starší novinka z února 2017 – SKLIK podporuje ETA inzeráty. (Taky nás to hodně potěšilo… 🙂 ) Více než po 6 měsících Sklik následoval Google a nabízí možnost využívat rozšířené textové inzeráty (ETA inzeráty). Už nemusíme psát jinak dlouhé texty pro Google i Sklik:

Nový rozšířený inzerát obsahuje:

  • Cílové URL:  (max. 2048 znaků) – dopadová stránka webu
  • Titulek 1: (max. 30 znaků)
  • Titulek 2: (max. 30 znaků)
  • Viditelná URL: automaticky načtená doména Cílové URL + cesta.
  • Cesta:  dvě pole po max. 15 znacích
  • Popisek: (max. 80 znaků) – prostor pro delší reklamní sdělení.
  • Co je nejdůležitější a proč se tomu tak stalo: podle Skliku z dosavadního testování vyplývá, že inzeráty ETA měly v 85 % případech vyšší CTR než běžné inzeráty ve stejné sestavě.

Už máte nasazeno? Není na co čekat!

4/ Pozvánky na zajímavé akce:

E-shop Summit 30.3.2017 – 1.4.2017

Koncem března se koná odborná konference se zaměřením na e-commerce a on-line business. E-shop summit 2017 je určen pro majitele menších e-shopů, klíčové zaměstnance a markeťáky ze středních a větších e-shopů, pro všechny z digitálních agentur a konzultanty zabývající se on-line marketingem. V první den workshopů se představí  Jakub Kašparů – guru na automatizaci PPC kampaní, nebo Pavel Ungr, známý jako SEO mág. Dále pak Ondřej Bartás z PPC BEE, nebo Ondřej Čižmák, který představí jak na emailovou komunikační strategii. Druhý a třetí přednáškový den bude nabitý také množstvím informací. Představí se nám Mário Roženský, nebo Mario Brabec, ti se budou věnovat komunikaci na e-shopech. Tomáš Kapler se bude věnovat personalizaci… Budete tam?

www.eshopsummit.cz

Evoluce Byznysu 23.březen 2017

Konference pro každého! Mohla by Vás taky zajímat konference s názvem Evoluce Byznysu, koná se 23. března v Praze. Témata: Multichannel, omnichannel, integrovaný marketing, sdílená ekonomika. Není důležité pouze vytvářet nové pojmy, ale dávat jim obsah. Byznys je řízen potřebami zákazníka, firmy se musí přizpůsobit.

www.admez.cz/multichannel/2017/

Marketing Festival: 10.11.2017

Prodej vstupenek na Marketing Festival již odstartoval… Co vy? Už máte pořízeno? 🙂 Tento rok se Marketing Festival bude konat v Praze 10.listopadu v Kongresovém centru.  Organizátoři vybrali 3 nejlepší řečníky z minulých let, které doplnili o 6 světových expertů se špičkovým know-how. Můžeme se těšit na jména jako Avinash Kaushik (Digital Marketing Evangelist, Google), který se vrátí na pódium Marketing Festivalu po 2 letech, dále pak Rand Fishkin (Wizard of MOZ, MOZ), který je uznávaným expertem na Search. Kromě přednášek se můžeme těšit na workshopy, které se uskuteční 9.listopadu 2017. Workshopy jsou v novém formátu, na nová témata (větší výběr, česky i anglicky).

www.marketingfestival.cz

Silvia „Klik&Pusu“ Šestaková, Agentura Najisto

 

Žádný komentář

Buďte první, kdo okomentuje tento příspěvek.

Napište komentář

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.