Jak na zvýšení konverzí pomocí formuláře

Říkáte si, jak lze docílit zvýšení konverzí pomocí formuláře? Na to vám odpoví článek našeho kolegy Lukáše. V článku, co je nutné udělat pro to, aby byl váš formulář úspěšný a spíš zákazníka neodradil. Rovněž vám prozradí, proč je důležité věnovat formulářům patřičnou pozornost.

Co nám Lukáš radí?

Formulář bychom si měli dobře rozvrhnout, aby byl přehledný. Neměli bychom chtít po uživateli zbytečné informace. Formulář lze s klidným srdcem rozdělit do více kroků. Uživatel by se měl ve formuláři snadno orientovat a procházet jej zpětně, aniž by se mu smazala již vyplněná data. Formulář musí mít hlavu i patu, a proto by se kolonky formuláře měly v následujícím kroku zobrazovat podle toho, co uživatel vyplňoval v kroku předešlém.

Celý článek si můžete přečíst na M&M.

Veronika Demjanová

Veronika Demjanová,
Agentura Najisto

Začni psát a pak stiskni Enter pro zahájení vyhledávání