Agentura Najisto prémiovým partnerem Google

Dnes vám ve stručnosti představíme program Google Premier Partner. Proč? Protože i Agenturu Najisto pojí s Google prémiové partnerství. Jak se tento program vyvíjel a jakými fázemi prošlo spojení Agentury Najisto a Google, a  co vlastně znamená být prémiovým partnerem, se dočtete v tomto článku. 

Google AdWords Premier SMB Partner

Program Google AdWords Premier SMB Partner byl uveden v roce 2010. Vznikl jako podpůrný program pro malé a střední podniky při hledání důvěryhodných parterů pro jejich internetovou prezentaci v systému Google AdWords.

Agentura Najisto získala tohle unikátní partnerství v roce 2012.

Každoročně se Agentura Najisto zúčastňuje konferencí a vyhrává ceny v počtu obsloužených klientů. Například v kategorii největšího nárůstu v počtu aktivních inzerentů / klientů v EMEA regionu za rok 2015 obsadila Agentura Najisto druhou příčku.

Společnost Google do léta 2016 vedla dva druhy partnerství: Certifikovaný partner Google a Prémiový partner pro malé a střední firmy.

Google Premier Partner

V létě 2016, přesněji v červenci uvedla společnost Google nový emblém (nebo také odznak) partnerství, které má dvě úrovně: Certifikovaný partner Google a Prémiový partner Google, přičemž partnerství pro malé a střední podniky uzavřela.

Google Premier Partner

Google Partner

Partnerství „Google AdWords Premier SMB Partner“ tímto zaniká a zůstává jeden jednotný program, a tím je „Google Partners Program“. Důvodem pro tuhle změnu je skutečnost, že dva odlišné druhy partnerství (a tím pádem i emblémů) jsou pro agentury i klienty matoucí a snižují dopad a záběr obou programů. I pro samotný Google je nově postavený partnerský program výhodnější – především svou uceleností.

Emblém, dokládá, že společnost Google uznává agenturu jako certifikovaného partnera AdWords. Aby ale byly odlišeny nejlepší agentury, které vykazují vyšší útraty, obsluhují větší počet klientů a splňují přísnější požadavky na certifikaci a efektivitu, nabízí Google odznak Prémiový Partner. Ten má právě i Agentura Najisto.

Emblém uvádí také oblasti reklamy, pro které partnerství platí

Označení prémiového partnera

Agentura, která v minulosti byla SMB partnerem (jako je třeba naše Agentura Najisto) a dosáhla určitých výsledků, se stává prémiovým partnerem. Google partnerství představuje nejen stejné nároky na Google benefity, ale také nabízí nové nebo vylepšené výhody – více specializovaných školení, vyšší podporu, více akčních nabídek, soutěží a podobně.

Nový emblém s sebou přináší novinky: první zjevná je změna vizáže a druhá (taky zjevná) je zobrazování specializací daného partnera – partner teď prezentuje přímo u odznaku své specializace, možnosti specializace: inzerce ve vyhledávací síti, inzerce v obsahové síti, mobilní inzerce, videoreklama, inzerce v nákupech. Odznak certifikovaného partnera má levý pruh modrý, emblém prémiového partnera je červený s označením „PREMIER“.

S vyznačením oblastí specializace

Certifikovaný a prémiový partner

Partneři získávají specializace dle výšky útraty v jednotlivých typech kampaní a zároveň musí být certifikováni. I když jsou certifikováni i v dalších oblastech, jejich specializace ukazuje jenom ty oblasti, které splňují udanou výši útraty v AdWords. Například naši specialisté jsou školeni a mají certifikace i v oblastech Video, Shopping a Mobile, naše specializace ale ukazuje, že klienti Agentury Najisto utrácejí víc v obsahové a vyhledávací síti.

Partner musí také vykazovat meziroční růst a udržovat úzký vztah s Google. Certifikace přináší pro partnera mnoho výhod, specialisté jsou zváni na odborná školení, mají přístup k novinkám a také se zúčastňuji testování. Emblém tedy prokazuje, že partner absolvoval certifikační zkoušky, disponuje aktuálními znalostmi a má přehled v trendech AdWords.

Agentura Najisto je prémiovým partnerem Google, se dvěma stěžejními specializacemi: inzerce ve vyhledávací síti a inzerce v obsahové síti.

Tak si to shrneme – Google Premier Partner:

  • je zván na specializovaná školení
  • má přístup k novinkám
  • zúčastňuje se testování
  • absolvoval certifikační zkoušky
  • disponuje aktuálními znalostmi
  • má přehled v trendech AdWords
  • má přístup k bezplatným studijním materiálům
  • splňuje požadavky na útratu
  • vykazuje růst vlastních i klientských tržeb
  • rozšiřuje svou klientskou základnu
  • je uveden ve Vyhledávání certifikovaných partnerů Google, specializovaném vyhledávacím nástroji Google
  • má k dispozici emblém (odznak) Google Premier Partner, který může zobrazovat na svých webových stránkách a jiných digitálních či tištěných prezentačních materiálech
  • firemní specializací dokládá znalosti konkrétního produktu

 

Adriana Petruláková

Agentura Najisto

Začni psát a pak stiskni Enter pro zahájení vyhledávání